My Heart Skip a Bit :)

Salam,


haaaaaa,tajuk pun nampak aku gembira kan? kk,nak cerita :) semalam ada perjumpaan pengawas,aku duduk dpn ahh. bla bla bla semua. cikgu suro ketua kumpulan bagi tahu anak buah bertugas dekat mana. aku ketua. heee :) aku pegi ahh.

mula aku ckp dekat Shahira . habes ckp dekat dia aku cakap dekat K.Azmir and Jumi. belakang dorang adaaa my Finding Nemo :) aku berdebar debar gilaa masa aku ckp dia pandang jeee. Pheww,gilaa ahh :P

pastu aku gi duduk tempat balik. Iman kata ;


Iman : Wehhh Miraaa ! kau tahu tak yg Finding Nemo kau pandang jee kau masa kau ckp dgn K.Azmir & Jumi !
Amirah : Hah? yekew? kay kembang sat :P
Iman : Eish,aku jealous :P hehe tak lah.


itu semalam. ini hari ni.


masa agama tadi aku keluar dgn Auji pegi cari penyapu \k rajin/ masa jalan jalan tuu aku jumpa Finding Nemo aku. dia otw nak gi lab. aku usha usha dia. tapi dia tak nampak aku. 

masa habis agama aku nak balik kelas. dia pun nak balik kelas. aku tengok dia then aku terus stop. dia tengok aku pastu dia terus stop. Pheww,masa tuu lah My Heart Skip a Bit :) pastu aku terus jalan. yaAllah kalau boleh nak pandang lama lama. tapi tak nak dia dosa punya pasal aku blah ahh :)


itu tadi.nie ntah bila ntah :)


dia jalan dekat lorong sbelah kelas aku. masa tu aku nak turun gi kelas agama. masa dia jalan aku saja act gatal aku pandang je dia. dia stop & dia angkat kening sebelah & wink mata dia . yaAllah ! bahagianyaaa~ haha xD

kk dah dah :) bahagia nie. hehe xD byeee :D


Thanks For Reading