aku benci kau lah !

Salam,


Hey guys. lama gila kautak update blog kan? hihi xD aku malas derr . haaaa,tadi dekat sekolah aku gadoh. alaaa,gaduh dgn kawan jee. nak cerita nak cerita :)

tadi masa math aku sampai kelas dulu,so aku letak lah buku aku dkat tempat yg aku suka/pilih. and then,aku naik atas minum air dekat kelas. hbes minum aku turut lah bawah, bila aku sampai kelas bawah Khaleeda duduk dekat tempat aku.aku pandang je dia dari depan pintu. 

then aku pegi dekat dia aku kata lah ;

Amirah : Wehh nie tempat aku lah :) *with a big smile*
Khaleeda : Ehh,tempat aku laaaa. kau blah lah pegi duduk depan.
Amirah : *Staring* Hmm,thanks Khaleeda.
Khaleeda : Welcome !

yaAllah wehh aku terus duduk dpn and nagis. mmg sakit hati gila ahh. aku tak boleh tumpukan perhatian pun masa cikgu ajar. aku nagis.nagis.nagis.nagis. kalau dikira2 aku nagis dekat 1jam setengah.

pastu habis Math,BM. habes BM,BI. masa BI , kita org dapat paper,bla bla bla. nama aku, aku ambik paper terus cakap YESSS dengan gaya gaya semua. aku terus pandang Khaleeda and jeling.

then,nama dia,dia pegi ambik and buat muka gembira. aku tengok markah dia 55 % . aku watlekpeace jee ah. then ramai budak kelas aku tanyaa. aku jawab kuat kuat . 80 % A !
aku tgk muka diaa and senyum. dia terus jeling and ckp PI MAMPUSSS !

dah dah aku malas nak cerita pasal budak sial tuu. #ngehngeh. dah bye bye ;)

Thanks For Reading