SHRMZB :)

Salam,


Heh heh. penat gilaa ah -.- wei,duit raya sikit jeeee ! tak sampai RM200 lagy ! bagi ah aku duit raya pweashhh :P aku baru 13 tahun. aku tengah tunggu org yg baik hati bagi aku RM 100 ke atas sekali gus. sure aku pelok&kiss org tu kuat kuat :) #ngeh ngeh

Raya boringggggg -.- ayah aku taknak balik perak. Ishhhh. then,pakcik aku ajak gi Cameron Highlands. tapi ayah aku taknak pegi. Err -.- aku nak merajukkk jugak ! bencii 

semalam lunch dekat rumah Adrianaa Ally :) awesomegilanakmati :D nak nak stay but,tak payah ahh -.- dah dah bye :D

P/s: aku nak ambil kesempatan ini mengucapkan SHRMZB :) saya nak mintak maaf dekat semuaaa org. terutama sekali Kak Fatin Suraya,Aideed Razin Ong,Deanna Azli and the twins and and 4SI :) sorry sgt sgt sgt sgt gila gila sangat ! tak tahu mcm mana nak ckp ! but sory seniors. i tahu i junior yg jahat,sorry kay? ohh and Damia :) byeeeee ily xoxo :D

Thanks For Reading