#ngehngeh

Salam,
 

okay, hey guys :) hari ni dia tunggu aku dekat pagar sekolah (Y) awww. tapi takkan nak jalan dgn dia kut kan. so aku main blah jelah. Eishh,bodoh lah aku nie ! taktak aku pandai :P

haaaa,hari ni jugak aku dpt tahu yg Wudo Tournament hari Jumaat minggu depan ! Wtfish? aku tak prepare pape pun lagi. Eishh,masak aku :P takpe takpe aku kuat kaaan? \kperasan/

andand harini aku baik dgn Khaleeda -.-' Eish,cepat betul. macam nie , masa BM dia kata dekat aku ;

Khaleeda : Mira,aku nak mintak tolong boleh? tapi jgn marah k?
Amirah : Apa?! cepat ahh .
Khaleeda : nyanyi kan lagu Firework boleh?
Amirah : Hmm,kk.

aku pun nyanyi lah. dah lah suara aku . PFFTT -.- takpe takpe. habes tu dia sndiri ajak aku gi open house rumah dia esok. InsyaAllah aku pegy :)

kk.aku nak blah daah ! byee :D

P/s : Nurin Nazifot & Diyana Erysot nnty saya bagitahu k? taksuka paksa paksa & merajuk-rajuk :D


Thanks For Reading