SAYA MASIH HIDUP :)

Salam,


Oh hey,lama gila aku tak update kan? haha x) sorry aku malas. facebook kat rumah aku dah boleh pakai. so kerja aku online je lah :) haaaa,cuti seminggu wehh. and lupa nak ckp kat Thambi and Minachi semua 'happy deepavali' #mcm ada org hindu baca blog aku

Andand sekarang exam :/ takut :3 wish me luck kay baby? aku buat kerja gila wehh ! nak tahu apa? diam  diam je kay? jgn bagitahu sesiapa kay? Siti Mariam Ramli tahu bnde nh ;)




aku saja jee menggila :P and nak tunjuk kat Kak Yam yg aku nh awesomeee ;) HAHA xD kesian lelaki nh. aku taknak tunjuk  nak laki tu sbb ada 4 mutual friend. and semua budak tu aku kenal and dorang kenal aku. So aku watlek watawesome (Y) haha xD


and Kak Yam pulak yg segan. HaHA xD jgn smapai budak tu maki aku sudah :D Eleh,kalau dia maki dia lah bodoh. dia taknak org syg dia. aku syg kau ng DR :P hahah xD kesian budak tuuuu jadi mangsa :D

kbye :*

Thanks For Reading